مصاحبه آرشیو خبر ها
درگیری با ویدال ؟ تعجب می کنم / دیدار با اودینزه زیبا خواهد شد

درگیری با ویدال ؟ تعجب می کنم / دیدار با اودینزه زیبا خواهد شد

سرمربی یوونتوس که اکنون تیمش بدلیل 7 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی رُم به آرامش نسبی رسیده است در کنفرانس خبری پیش از بازی با اودینزه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

آلگری در مورد شرایط یووه و بازیکنانش در طول فصل و بازی فردا اینگونه گفـت :

" در تمرین امروز دو سیستم مختلف را ارزیابی خواهیم کرد ، اما احتمالا به بازی کردن با همان سیستم بازی ِ قبل ادامه خواهیم داد با این تفاوت که پادویین در میانه میدان به عنوان هافبک بازی خواهد کرد ، وگرنه همه چیز مانند قبل خواهد بود "

 

" بجز این نیز ما می توانیم با 3 هافبک . دو مهاجم بازی کنیم ، زیرا ویدال نمی تواند به میدان برود "

 

" بازی با اودینزه برای یوونتوس مانند همه بازی ها مهم است، فکر کردن به اختلاف امتیازی با رُم بی اثر و اشتباه است و ما باید به ادامه راه فکر کنیم . نباید امتیازات را ساده از دست بدهیم "

" فردا بازی دشواری خواهد بود زیرا برنده شدن در زمین اودینزه اصلا آسان نیست، آن ها در میانه های جدول هستند و با پیروزی برابر امپولی از منطقه خطر در جدول دور شده اند . بازی سختی خواهد بود زیرا آن ها بخوبی فضاها را پوشش می دهند "

" در نتیجه بازی سخت و حساسی خواهد بود که باید با دقت بالا و تلاش در میدان تلاش کنیم و آوردن 3 امتیاز به خانه بسیار مهم است زیرا ما در برهه مهمی از فصل قرار داریم "

درگیری با ویدال ؟

" من واقعا تعجب می کنم از این مطلب که در روزنامه ها ريال بخصوص در "توتواسپورت" منتشر شده است . هرگز درگیری با ویدال وجود نداشته من با او در مورد زانویش صحبت کردم و دیدم که او از یخ استفاده کرده . او از تعویض شدن ناراحت است اما این بخشی از فوتبال است . هرگز درگیری بین من و ویدال بوجود نیامده است "

"

" مطمئنا باید با ویدال صحبت کنیم و بگویم که نیاز به بهبود دارد ، شکی نیست که او روز بدی را در مقابل پارما گذراند ، او شرایط خاص و سختی را پشت سر گذاشته است . بخصوص بعد از عمل جراحی در انتهای فصل و سپس حضور در جام جهانی "

" پس زانوی او نیاز به بهتر شدن دارد ، طبیعی است که او به سه ماه ریکاوری و ماه بازی سبک دارد تا به شرایط قبل بازگردد و مانند قبل موثر شود . کادر پزشکی یوونتوس و شیلی بر روی زانوی او کار کرده اند و او در حال بهتر شدن است "

" ما نمی توانیم در مورد او ریسک کنیم زیرا شما هرگز نمی دانید پس از درد زانو و داشتن التهاب چه اتفاقی ممکن است رُخ دهد، سپس مشکل مچ پا برای او پیش آمد و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم . اما او برای بازی مقابل میلان باز می گردد "

 

" ما برای از دست دادن او و دور ماندن ویدال ناراحتیم اما باید او را استراحت دهیم تا بهترین استفاده را از بازیکنی که در حال ریکاوری پس از یک مصدومیت سخت و عمل جراحی است داشته باشیم "

بازگشت پائولو دچلیه به یووه ؟

 

" دچلیه بازیکن خوبی است که می تواند در پست آزاموا بازی کند ، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که او را به یوونتوس بازگردانیم "

نقل و انتقالات ؟

" نقل و انتقالات در دو روز آینده بسته می شود پس مهم ترین روزهای آن است ، اما فعلا چیزی مشخص نیست و باید ببینید که پس از تمام شدن فرصت نقل و انتقالات یووه چه بازیکن هایی دارد تا ما در مورد آن ها صحبت کنیم "

" کومن در بازی مقابل پارما خوب بازی کرد ، او به عنوان مهاجم دوم بازی قابل قبولی انجام داد همینطور موراتا که دقایقی به عنوان مهاجم دوم تیم بود . همچنین توز که ما با داشتن توز ، کومن و موراتا به عنوان کسانی که قابلیت بازی به عنوان مهاجم دوم را دارند خیالمان راحت است "

" ما برای حفظ روند مثبتمان و ادامه دادن رقابت فردا باید پیروز باشیم ، اما این آسان نیست زیرا ما هر 3 روز یکبار بازی می کنیم ، بنابراین بازی سختی خواهد بود اما ما امیدواریم که بازی زیبایی شود زیرا همیشه مقابل اودینزه بازی های زیبایی از کار درآمده "

" فکر نمی کنم که هنوز هیچکس ما را قهرمان بداند ، زیرا بازی های زیادی مانده و امتیازات زیادی برای بدست آوردن باقی است ، اگر ما شکست بخوریم و رُم پیروز شود آن ها بالاخره به ما می رسند و پس باید تا انتها با حس رقابت و مبارزه طلبی ادامه دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: